زبان و ادبیات فارسی
نقدی بر کتاب‌ مرجع شناسی و روش تحقیق

سیدعلی قاسم‌زاده

دوره 16، شماره 42 ، آذر 1395، ، صفحه 177-192

چکیده
  چکیدهمسأله­محوری دانشجویان در بازخوانی متون کلاسیک و کشف جریان‌های فکری و ادبی دغدغه­ای است که در گرو سطوح آموزشی درس مرجع شناسی و روش تحقیق و تغییر نگرش سنتی به پژوهش در علوم ادبی و بازشناسی مسائل بنیادین آن است. از این رو، بازنگری در نگارش کتاب­های پژوهش بنیان با هدف رفع آسیب­های موجود، ضرورتی انکارناپذیر است؛ زیرا تقریبا ...  بیشتر