علوم ورزشی و تربیت بدنی
نقد کتاب مبانی بازاریابی ورزشی

حمید قاسمی

دوره 20، شماره 10 ، دی 1399، ، صفحه 343-365

https://doi.org/10.30465/crtls.2020.26184.1580

چکیده
  هدف پژوهش نقدی بر ترجمۀ کتاب مبانی بازاریابی ورزشی، اثر برندا پیتز و دیوید استاتلر، است. سیدمرتضی عظیم‌زاده، فاطمه حیدری، و ابوالقاسم بزم‌آرا آن را ترجمه کردند و در انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد در 1396 چاپ شد. برای نقد از روش کاوش‌گری فلسفی انتقادی استفاده شد و رویکرد کتاب تحلیل ترجمۀ کتاب اصلی بود. ابزار نقد کاربرگ نقد کتب درسی و ...  بیشتر