دوره 23 (1402)
دوره 22 (1401)
دوره 21 (1400)
دوره 20 (1399)
دوره 19 (1398)
دوره 18 (1397)
دوره 17 (1396)
دوره 16 (1395)
دوره 15 (1394)
دوره 14 (1393)
دوره 13 (1392)
دوره 12 (1391)
دوره 11 (1390)
دوره 10 (1389)
کلیدواژهها = ارزشیابی
تعداد مقالات: 4
ارزشیابی کتاب زبانآموزی، جملهسازی، و نگارش پایۀ سوم ابتدایی گروه آسیبدیدۀ شنوایی
دوره 21، شماره 1 ، فروردین 1400، ، صفحه 85-111
چکیده
در این مقاله نقاط قوت و ضعف ظاهری و محتوایی کتاب زبانآموزی، جملهسازی، و نگارش پایۀ سوم ابتدایی تحلیل میشود. پژوهش حاضر توصیفی ـ تحلیلی است و از دو رویکرد کیفی (گروه کانونی و تحلیل محتوا) و کمی استفاده شده است. نمونهگیری در بخش کیفی بهصورت هدفمند و جمعآوری دادهها بهصورت مصاحبۀ نیمهساختاریافته بوده است. برخی از نقاط ... بیشترارزشیابی عملکرد شورای بررسی متون در توسعۀ فرهنگ نقد متون و کتب علوم انسانی براساس اسناد بالادستی شورا
دوره 20، شماره 10 ، دی 1399، ، صفحه 399-417
چکیده
هدف پژوهش حاضر ارزشیابی عملکرد شورای بررسی متون در توسعۀ فرهنگ نقد متون و کتب بود. لذا از روش ترکیبی استفاده شد. جامعۀ آماری شامل تمام صاحبنظران و دستاندرکاران و نقدهای شورای بررسی متون و همچنین سایر نهادها و نشریات در دهۀ 1390 بود که در بخش نقدها، حداکثر ممکن مقالات و کتابهای نقدشده و در بخش صاحبنظران و دستاندرکاران، 24 رئیس، ... بیشترارزشیابی کتاب راهنمای نقد ادبی و نظریۀ فرهنگی راتلج به ویراستاری سایمن مالپاس و پال ویک
دوره 19، شماره 6 ، شهریور 1398، ، صفحه 149-163
چکیده
انتخاب کتاب مناسب برای درس نقد و نظریه از چالشهای استادان است و موفقیت کلاس و حس رضایتمندی دانشجویان را تحتتأثیر قرار میدهد. در ایران، در رشتههای مختلف دانشگاهی این درس به دانشجویان ارائه میشود و بنابراین کتاب مناسب برای تدریس این درس از نیازهای بازار نشر دانشگاهی کشور است. در این بازار، کتابهای متعددی عرضه شده که اهم آنها ... بیشترنقدی بر کتاب مبانی امور مالی و بودجه (در آموزشوپرورش)
دوره 17، شماره 6 ، آذر 1396، ، صفحه 41-62