مدیریت و سیاست‌گذاری
نقدی بر کتاب نگاهی نو به باورهای کارآفرینی و مدیریت بنگاه‌ها

محمد جواد نائیجی؛ سید مصطفی عالم نجفی

دوره 21، شماره 3 ، خرداد 1400، ، صفحه 383-402

https://doi.org/10.30465/crtls.2020.20017.1340

چکیده
  محتوای کتاب نگاهی نو به باورهای کارآفرینی و مدیریت بنگاه‌ها شامل سه بخش و سیزده فصل با محوریت کارآفرینی و مدیریت بنگاه‌هاست. باتوجه‌به اهمیت باورها در کارآفرینی، موضوع کلی کتاب جذاب و سودمند است و به‌ویژه به مخاطبان غیرتخصصی دیدگاه مناسبی ارائه می‌کند. در این اثر تلاش شده است تا بازتعریفی از کارآفرینی و باورهای مرتبط با آن ارائه ...  بیشتر