علوم تربیتی
تحلیل و بررسی انتقادی برنامه درسی از نظر پاینار و آیزنر

میثم غلام پور؛ نسرین اوضاعی؛ رضا مرادی؛ احمدرضا اکبری

دوره 24، شماره 2 ، شهریور 1403، ، صفحه 217-247

https://doi.org/10.30465/crtls.2024.32266.1943

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف تحلیل و مقایسه انتقادی دیدگاه‏ های پاینار و آیزنر در حوزه برنامه‏ درسی انجام گرفت. برای تحقق این هدف از روش پژوهش مقایسه‏ ای - تطبیقی استفاده شده است. حوزه پژوهش شامل کلیه منابع اعم از کتاب‏ های این دانشمندان، مقالات، مطالعات و پژوهش ‏های مرتبط با موضوع بوده است. نمونه پژوهش به صورت هدفمند انتخاب شده تا منابع ...  بیشتر