علوم تربیتی
درآمدی انتقادی بر «دوره‌های برخط آزاد انبوه (موک‌ها)»

معصومه مطور؛ خدیجه علی‌آبادی؛ ناصر مزینی؛ علی دلاور؛ محمدرضا نیلی احمدآبادی

دوره 17، شماره 6 ، آذر 1396، ، صفحه 257-280

چکیده
  هدف از نگارش این مقاله معرفی و نقادی دوره‌های برخط آزاد انبوه (موک‌ها) است. برای تحقق این هدف، از روش پژوهش «کاوش‌گری فلسفی انتقادی» استفاده شد. جامعة آماری دربرگیرندة همة منابع اعم از کتاب‌ها، مقالات، مطالعات، و پژوهش‌های مرتبط با موضوع بود که حداکثر ممکن منابع به‌روش نمونه‌گیری هدف‌مند به‌منزلة نمونه انتخاب شدند. داده‌های ...  بیشتر