دوره 23 (1402)
دوره 22 (1401)
دوره 21 (1400)
دوره 20 (1399)
دوره 19 (1398)
دوره 18 (1397)
دوره 17 (1396)
دوره 16 (1395)
دوره 15 (1394)
دوره 14 (1393)
دوره 13 (1392)
دوره 12 (1391)
دوره 11 (1390)
دوره 10 (1389)
کلیدواژهها = %DA%AF%D9%81%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86 %D8%A7%D9%86%D8%AA%D9%82%D8%A7%D8%AF%DB%8C
تعداد مقالات: 2
بازنمایی پول در تبلیغات دیداری تحلیل گفتمان دیداری کمپین تبلیغاتی بانک ملت
دوره 21، شماره 5 ، مرداد 1400، ، صفحه 305-326
چکیده
با توسعۀ ارتباطات دیداری در عصر حاضر، نقد متون دیداری بهمنظور رمزگشایی معانی و بیان مفاهیم آن از اهمیت خاصی برخوردار میشود. تحلیل گفتمان انتقادی، بهعنوان یکی از رویکردهایی که بافتار و زمینههای اجتماعی هردو را موردتوجه قرار میدهد، بررسی گفتمانها را در متون هنری امکانپذیر ساخته است. هدف از پژوهش حاضر معرفی گفتمان دیداری ... بیشترنقش ترجمهها در رواج گفتمان انتقادی و بحران آگاهی در عصر قاجار
دوره 11، شماره 22 ، شهریور 1390، ، صفحه 15-26