زبان و ادبیات عربی
کارآمدی و أثر بخشی کتاب مبادئ العربیۀ فی الصرف و النحو جلد4از دیدگاه دانشجویان زبان و ادبیات عرب (مطالعه موردی: دانشگاه شیراز)

عبدالرزاق رحمانی؛ اسحق رحمانی؛ شبنم معینی زاده

دوره 23، شماره 1 ، خرداد 1402، ، صفحه 155-178

https://doi.org/10.30465/crtls.2021.36114.2222

چکیده
  این مطالعه با هدف کارآمدی و أثر بخشی کتاب «مبادئ العربیة» از لحاظ رعایت معیارهای مطلوب کتاب درسی از نظر دانشجویان انجام شده است. نمونه آماری این پژوهش، دانشجویان رشته زبان و ادبیات عرب دانشگاه شیراز تشکیل می دهند که شامل 79 نفر، و به صورت سرشماری، پرسشنامه را برابر با جامعه آماری در نظر گرفته شده تکمیل کردند. این تحقیق از نوع توصیفی ...  بیشتر