علوم تربیتی
نقدی بر کتاب تاریخ مدیریت آموزشی از منظر کتب درسی

رضوان حسینقلی زاده

دوره 22، شماره 5 ، مرداد 1401، ، صفحه 155-180

https://doi.org/10.30465/crtls.2021.30737.1840

چکیده
  هدف اصلی این نوشتار تحلیل و نقد کتاب تاریخ مدیریت آموزشی از منظر کتب درسی است. این کتاب واقعیت مدیریت آموزشی را در یک دورۀ زمانی نسبتاً طولانی، در آینۀ کتب درسی عمومی این حوزه، بازنمایی می‌کند و به‌علت انتخاب ابزاری متفاوت برای مرور سیر تاریخی مدیریت آموزشی، کتابی ارزش‌مند به‌شمار می‌آید. بنابراین، ضمن تحلیل ویژگی‌های ساختاری، ...  بیشتر