منابع
آلن، گراهام (1378). از سقراط تا سارتر، فلسفه برای همه، ترجمة پرویز بابایی، تهران: نگاه.
جیده، عبدالحمید (1980). الاتجاهات الجدیده فی الشعر العربی المعاصر، بیروت: مؤسسة نوفل.
حری، عباس (1390). اخلاق انتشار علمی، شیراز: تخت جمشید.
شنطی، محمد صالح (2001). فن التحریر العربی، ضوابطه و انماطه، المملکة العربیة السعودیة: دار الاندلس للنشر و التوزیع.
عید، یوسف (1994). المدارس الأدبیة و مذاهبها، القسم النظری و القسم التطبیقی،المجلد الاول و المجلد الثانی، بیروت: دار الفکر اللبنانی.
غیاثی، پروین و دیگران (1390). «تحلیل محتوای کتاب تاریخ معاصر ایران در دورة متوسطه از بعد تفکر انتقادی»، فصلنامة علمی ـ پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، ش 4.
فر دانش، هاشم (1382). مبانی نظر تکنولوژی آموزشی، تهران: سمت.
کبودین، بابک، محمدعلی زلفیگل و بیژن حاجی عزیزی (1388). «منشور اخلاقی نویسندگی؛ بایدها و نبایدها»، دوفصلنامة رهیافت، ش 4.
ملکی، حسن (1376). برنامهریزی درسی، راهنمای عمل، تهران: مدرسه.
Maleki, H. and M. Habibipour (2007). “The basic goal of fostering critical thinking education”, Journal of Educational Innovations, No. 19, (Persian).