حسنی، محمد، راهنمای اجرای ارزشیابی کیفی توصیفی در کلاس درس، تهران، عابد، هفتم، 1391ش
شورای عالی برنامهریزی وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری، مشخصات کلی برنامه و سرفصل دروس دوره کارشناسی علوم قرآن و حدیث، مصوب جلسه 406 ـ مورخه 18/10/ 79
عباسزادگان، سید محمدعباس و ترکزاده، جعفر، نیازسنجی آموزشی در سازمآنها، تهران، شرکت سهامی انتشار، چهارم، 1388ش
کابال، آلفونسو بوررو، دانشگاه نهادی امروزین، ترجمه علی شریفی، تهران، پژوهشگاه مطالعات فرهنگی و اجتماعی، اول، 1389ش
کلینی، محمد بن یعقوب، الکافی، تهران، اسلامیه، دوم، 1362ش
لسانی فشارکی، محمدعلی، آموزش علوم قرآنی در دانشگاهها (گفتوگو)، مجله گلستان قرآن، شماره 116، خرداد 1381ش
لوسی، پنی و هیل، لیندا، هدفگذاری، ترجمه مسعود سلطانی، تهران، آریانا قلم، اول، 1390ش
محسنپور، بهرام، مبانی برنامهریزی آموزشی، تهران، سمت، دهم، 1390ش
ملکی، حسن، برنامهریزی درسی (راهنمای عمل)، تهران، مدرسه، نهم، 1388ش
ملکی، حسن، مقدمات برنامهریزی درسی، تهران، سمت، ششم، 1391ش
مهرمحمدی، محمود و همکاران، برنامه درسی «نظرگاهها، رویکردها و چشماندازها»، تهران و مشهد، سمت و بهنشر، پنجم، 1390ش