احمدپور داریانی، محمود (1387)، کارآفرینی: تعاریف، نظریات، و الگوها، تهران: جاجرمی.
احمدپور داریانی، محمود و سید محمد مقیمی (1388)، مبانی کارآفرینی، تهران: سریرا.
رستمبخش، محمدرضا (1389)، شناسایی و تحلیل موانع رفتاری کارآفرینی سازمانی در سازمان تربیتبدنی کشور، پایاننامة کارشناسی ارشد، دانشکدة کارآفرینی دانشگاه تهران.
محمدکاظمی، رضا (1392)، «شناسایی فرصتهای کسبوکار در صنعت ورزش با رویکرد فناوری اطلاعات»، نشریة علمی ـ پژوهشی توسعة کارآفرینی، دورة 6، ش 4.
محمدکاظمی، رضا، حمیدرضا قاسمی، و محمدرضا رستمبخش (1390)، «شناسایی تحلیل موانع رفتاری کارآفرینی سازمان در سازمان تربیتبدنی کشور»، پژوهشهای معاصر در مدیریت ورزشی، دورة 1، ش 2.
مندعلیزاده، زینب و حبیب هنری (1389)، «بررسی عوامل اثرگذار بر کارآفرینی در ورزش بهعنوان حوزة میانرشتهای»، فصلنامة مطالعات میانرشتهای در علوم انسانی، ش 2.
موسوی راد، سیده طاهره و دیگران (1392)، «طراحی مدل کارآفرینی سازمانی مبتنیبر رابطة ساختار سازمانی با ابعاد گرایشهای کارآفرینانة سازمانی در سازمان تربیتبدنی»، مطالعات مدیریت، ش 21.
میرزایی اهرنجانی، حسن (1375)، «شناخت و تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر وجدان کاری و انضباط اجتماعی در سازمان»، تهران: مقالات دومین اجلاس بررسی راهکارهای عملی حاکمیت وجدانکاری و انضباط اجتماعی.
Antoncic, B. and R. D. Hisrich (2001), “Intrapreneurship: Constructive Refinement and Cross-Cultural Validation”, Journal of Business Venturing, vol. 16, no. 5.
Ashoka (2006), Leading Social Entrepreneurs, Arlington, VA: Ashoka.
Bornstein, David (2007), How to Change the World: Social Entrepreneurs and the Power of New Ideas, Oxford: Oxford University Press.
Coven, J. G. and M. P. Miles (1999), “Corporate Entrepreneurship and the Pursuit of Competitive Advantage”, Entrepreneurship Theory and Practice, vol. 23, no. 3.
Dees, J., Miriam Gregory, and Peter Hass (1998), “The Meaning of Social Entrepreneurship”, The Kauffman Center for Entrepreneurial Leadership, <https://entrepreneurship.duke.edu>.
Ferri, Elisabeth (2010), “Environmental Factors and Social Enterpreneurship”, Departament D'Economia De l'Empresa, .
Hamel, G. and C. Prahalad (1989), “Strategic Intent”, Harward Bussiness Review, vol. 83.
Hosseininia, Reza, Behrouz Zarei, and Reza Mohamadkazemi (2015), “The Identification Of Barriers For Organizational Entrepreneurship In Academic Institutions (By Using The Tripartite Model in University Of Tehran)”, Journal of Global Economics, Management, and Business, vol. 2.
Kuratko, D. F., R. V. Montagno, and J. S. Hornsby (1990), “Developing an Intrapreneurial Assessment Instrument for an Effective Corporate Entrepreneurial Environment”, Strategic Manage, vol. 11.
Mintzberg, H. (1994), “The Fall and Rise of Strategic Planning”, Harvard Business Review, vol. 2, no. 3
Sadler, Robert John (1999), “Corporate Entrepreneurship and Government Business Enterprises: the Pre-Paradigmatic Dance of the Chameleon”, Submitted to Southern Cross Universityin Partial Fulfilment of the Requirements of the Degree of Doctor of Philosohy.
Sud, Mukesh, Craig VanSandt, and Amanda Baugous (2009), “Social Entrepreneurship: The Role of Institutions”, Journal of Business Ethics, vol. 85, .
Thompson, John, Alvy Geoff, and Ann Lees (2000), “Social Entrepreneurship: a New Look at the People and the Potential”, Management Decision, vol. 38, no. 5.