بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران (1392)، «شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی در مناطق شهری ایران سال 1391، مدیریت کل آمارهای اقتصادی، ادارۀ آمارهای اقتصادی، دایرۀ شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی»، دسترسی ازطریق تارنمای ˃ ˂
http://www.cbi.ir.
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران (1393)، «شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی در مناطق شهری ایران سال 1392، مدیریت کل آمارهای اقتصادی، ادارۀ آمارهای اقتصادی، دایرۀ شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی»، دسترسی ازطریق تارنمای ˃ ˂
http://www.cbi.ir.
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران (1394)، «شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی در مناطق شهری ایران سال 1393، مدیریت کل آمارهای اقتصادی، ادارۀ آمارهای اقتصادی، دایرۀ شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی»، دسترسی ازطریق تارنمای: ˃ ˂
http://www.cbi.ir.
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران (1395)، «شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی در مناطق شهری ایران سال 1394، مدیریت کل آمارهای اقتصادی، ادارۀ آمارهای اقتصادی، دایرۀ شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی»، دسترسی ازطریق تارنمای ˃ ˂
http://www.cbi.ir.
خسروی، فریبرز (1385)، دایرۀالمعارف کتابداری و اطلاعرسانی، تهران: سازمان اسناد کتابخانۀ ملی جمهوری اسلامی ایران.
علیدوستی، سیروس (1388)، محتوای دیجیتال؛ مفاهیم و ابتکار عملها، تهران: شورای عالی اطلاعرسانی.
فرجپهلو، عبدالحسین، داریوش مطلبی، و حسین اصغرنژاد (1395)، «تأثیر فناوریهای اطلاعاتی بر چاپ و نشر کتاب در ایران از نگاه ناشران»، کتابداری و اطلاعرسانی، ش 76.
کاراندیش مروستی، علیاصغر و بهروز فتحی (1395)، سالنامۀ آماری فرهنگ و هنر، تهران: پویۀ مهر اشراق.
محمدسمسار، فهیمه (1391)، «صنعت نشر و اقتصاد نشر دیجیتال»، فصلنامۀ تحلیلی ـ پژوهشی کتاب مهر، ش 7.
مرکز آمار ایران (1390 - 1394)، نتایج طرح آمارگیری هزینه و درآمد خانوارهای شهری و روستایی.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری (1395)، گزارش تحلیلی طرح ملی پیمایش نوآوری ایران.
هادوینژاد، مصطفی و دیگران (1389)، «کاوش فرایند رفتارهای منافقانه در ارتباطات بینفردی در سازمان با استفاده از نظریۀ دادهبنیاد»، اندیشۀ مدیریت راهبردی، ش 7.
Corbin, Juliet and Anselm Strauss (1990), “Grounded Theory Research: Procedures, Canons, and Evaluative Criteria”, Qualitative Sociology, vol. 13. no. t.
EY (2015), “Cultural Times: The First Global Map of Cultural and Creative Industries”,
www.worldcreative.org>.
German Book Office (2015), “The US. Book Market”,
fbm>.
International Publishers Association (2012), “Global Publishing Statistics”,
.
IPA (2014 - 2015), Global Statistics.
Kozlowski (2107), “Global Audiobook Trends and Statistics for 2018”,
.
Mostert, Aleta (2003), Corporate Publishing in South African Banks: Focus on Formal, External Publications, Pretoria: University of Pretoria.
PricewaterhouseCoopers (2010), Turning the Page: The Future of eBooks,
www.PWC.com>.
Tullao, Tereso and Raymund Habaradas (2001), “An In-depth Study on the Printing and Publishing Industry In the Philippines”, Center for Business and Economics Research and Development, De La Salle University-Manila.
United Nations Conference on Trade and Development (2016), “Creative Economy Outlook and Country Profiles: Trends in International Trade in Creative Industries”,