برچر، مایکل (1394)، بحران در سیاست جهان: ظهور و سقوط بحرانها، ترجمة فردین قریشی، ج 1، تهران: پژوهشکدة مطالعات راهبردی.
پارسونز، واین (1396)، مبانی سیاستگذاری عمومی و تحلیل سیاستها، ترجمة حمیدرضا ملکمحمدی، ج 1 و 2، تهران: پژوهشکدة مطالعات راهبردی.
حمیدیزاده، محمدرضا (1397)، پژوهش عملیاتی نرم: ارتقای شناخت، مسئلة شناختی و راهحلیابی، تهران: ادیبان روز.
حمیدی، مهرزاد و احمدعلی آصفی (1389)، «بررسی جو سازمانی و مشارکت در تصمیمگیری اعضای هیئت علمی دانشکدة تربیت بدنی دانشگاه تهران»، مدیریت ورزشی، ش 4.
رابینسون، جیمز (1378)، «بحران»، در گزیدة مقالات سیاسیـ امنیتی، ترجمة پژوهشکدة مطالعات راهبردی، ج 1، تهران: مترجم.
رضاییان، علی (1395)، اصول مدیریت، تهران: سمت.
رهپیک، سیامک (1387)، «فرایند تصمیمگیری در بحران و نقش رسانهها»، پژوهشهای ارتباطی، س 15، ش 56.
گاروین، دیوید و مایکل روبرتو (2001)، «ناشنیدههای تصمیمگیری»، ترجمة پرستو معینالدینی، ماهنامة گزیدة مدیریت، ش 13.
Ahuvia, A. (2008). “If Money Doesn’t Make us Happy, Why do We act as if it Does?”, Journal of Economic Psychology, vol. 29, no. 4.
Aknin, L. B., M. I. Norton, and E. W. Dunn (2009), From Wealth to Well-Being? Money Matters, but Less than People Think, The Journal of Positive Psychology, no. 4.
Anand, V., B. E. Ashforth, and M. Joshi (2004), “Business as usual: The Acceptance and Perpetuation of Corruption in Organizations”, Academy of Management Executive, no. 18.
Berger, J. and C. Pratt (1998), “Teaching Business Communication Ethics with Controversial films”, Journal of Business Ethics, no. 17.
Bevan, D. J. (2019), Systems Thinking and Moral Imagination: Rethinking Business Ethics with Patricia Werhane, Springer.
Biktimirov, E. and D. Cyr (2012), “Using Inside Job to Teach Business Ethics”, Journal of Business Ethics:
<http://www.doi:10.1007/s10551-0121516-y>.
Champoux, J. E. (2006), “At the Cinema: Aspiring to a Higher Ethical Standard”, Academy of Management Learning and Education, no. 5.
Cox, P. L., B. A. Friedman, and A. Edwards (2009), “Enron: The Smartest Guys in the Room—Using the Enron film to Examine Student Attitudes Towards Business Ethics”, Journal of Behavioral and Applied Management, no. 10.
Dunn, E. W., D. T. Gilbert, and T. D. Wilson (2011), “If Money Doesn’t Make you Happy, then you Probably aren’t Spending it Right”, Journal of Consumer Psychology, no. 21.
Flin, Rhona. (2005), Managing Crises in European, Scotland: School of Psychology, University of Aberdeen.
Heath, J. (2008), “Business Ethics and Moral Motivation: A Criminological Perspective”, Journal of Business Ethics, no. 83.
James, H. S. Jr. (2000), “Reinforcing Ethical Decision Making through Organizational Structure”, Journal of Business Ethics, no. 28.
Muindi, F. K. (2011), “The Relationship between Participation in Decision Making and Job Satisfaction among Academic Staff in the School of Business”, University of Nairobi, Journal of Human Resources Management Research.
Miser, H. J. (1993), “Operations Analysis in the Army Air Forces in World War II: Some Reminiscences”, Interfaces, vol. 23, no. 5.
Sibley, C. G. and J. Duckitt (2010), “The Ideological Legitimation of the Status quo: Longitudinal Tests of a Social Dominance Model”, Political Psychology, no. 31.
Roberts, J. (2001), “Corporate Governance and the Ethics of Narcissus”, Business Ethics Quarterly, no. 11.
Ruff, P. and K. Aziz (2016), Managing Communications in a Crisis, Routledge.
Shaw, B. B. (2004), “Hollywood Ethics: Developing Ethical Issues… Hollywood Style”, Journal of Business Ethics, no. 49.
Simon, B. (1993), Crisis Management Strategy, London: Competition and Change in Modern Enterprises, Routledge.
Wisman, J. D. and J. F. Smith (2011), “Legitimating Inequality: Fooling Most of the People All of the Time”, American Journal of Economics and Sociology, no. 70.
Zaremba, A. J. (2014), Crisis Communication: Theory and Practice, Routledge.