امیرتیموری، محمدحسن (1392)، طراحی پیامهای آموزشی، تهران: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت).
جویس، بروس، امیلی کالهون، و دیوید هاپکینز (1394)، الگوهای یادگیری ابزارهایی برای تدریس، ترجمۀ محمود مهرمحمدی و لطفعلی عابدی، تهران: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت).
سلیمانزاده نجفی، نیرهالسادات، حسن اشرفی ریزی، محمدحسین یارمحمدیان، و لیلا شهرزادی (1392)، «ساخت و اعتباریابی مقیاس سنجش نقد کتاب درسی دانشگاهی»، فصلنامۀ پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی، ش 31.
سیلور، جی. گالن، ویلیام ام. الکساندر، و لوئیس آرتور جی. (1378)، برنامهریزی درسی برای تدریس و یادگیری بهتر، ترجمۀ غلامرضا خوینژاد، مشهد: آستان قدس رضوی.
عبداللهی، حسین (1391)، درآمدی بر روشها، فنون و مهارتهای تدریس، تهران: دانشگاه علامه طباطبایی.
قاسمی، حمید، سارا کشگر، و لیلا ایزدپرست (1394)، روش شناسی نقد و بررسی کتاب، تهران: جامعهشناسان.
میلر، دبلیو.آر. و ماری اف. میلر (1392)، راهنمای تدریس در دانشگاهها، ترجمۀ ویدا میری، تهران: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت).
Aggarwal, J. C. (2005), Principles, Methods & Techniques of Teaching, Second Revised Edition, New Delhi. India: VIKAS Publishing House PTV LTD.
Arnold- Garza, S. (2014), “The Flipped Classroom Teaching Model and its Use for Information Literacy Instruction”, Communications Information Literacy, vol. 8, no. 1.
Capel, S., M. Leask and T. Turner (2000), Learning to Teach in the Secondary School, Second Edition, London: Routledge.
Coe, R. et al. (2014), What Makes Great Teaching?:
<http://www.suttontrust.com/wp-content/uploads/2014/10/What-makes-great- teaching-FINAL-4.11.14.pdf>.
Exley, K. and R. Dennick (2004), Small Group Teaching Tutorials, Seminars and Beyond, Routledge Falmer.
Fenstermacher, G. D. and J. Soltis (2004), Approaches to Teaching, Fourth Edition, Teachers College, Columbia: Columbia University Press.
Hartley, P., A. Woods and M. Pill (2005), Enhancing Teaching in Higher Education New Approaches for Improving Student Learning, London: Routledge.
Johnson, D. and R. Maclean (2008), Teaching: Professionalization, Development and Leadership, Springer.
Nilson, L. B. (2010), Teaching at Its Best.A Research –Based Resource for College Instructors, Third Edition, U.S.A.: John Wiley & Sons, Inc.
Shao, L. J. and G. A. Dworkin (2009), International Handbook of Research on Teachers and Teaching, Part one, Springer.
Shao, L. P., L. P. Anderson, and M. Newsome (2007), “Evaluating Teaching Effectiveness: Where we are and where we should be”, Journal of Assessment & Evaluation in Higher Education, vol. 32, no. 3.
Strom-Gottfried, K. and K. M. Dunlap (2004), Talking about Teaching, Journal of Teaching in Social Work, no. 24.