پورمختاری، الهام و فریبا کریمی (1395)، «پیشبینی رفتارهای انحرافی کارکنان ستادی آموزشوپرورش شهر اصفهان براساس اعتماد سازمانی»، فصلنامۀ رهبری و مدیریت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، س 10، ش 3.
جابر انصاری، محمدرضا، رضا نجفبیگی، و سیدمهدی الوانی (1395)، «راهکارهای ارتقای اعتماد عمومی به سازمانهای دولتی»، مجلۀ قدرت نرم، ش 15.
داناییفرد، حسن، علی رجبزاده، و علی حصیری (1383)، «ارتقای اعتماد درونسازمانی در بخش دولتی: بررسی نقش شایستگی مدیریتی مدیران»، پژوهشهای مدیریت، س 2، ش 4.
شمس، شهابالدین و امیر اسفندیاریمقدم (1394)، «ارتباط ابعاد مختلف اعتماد سازمانی با رضایت شغلی کارکنان»، مطالعات مدیریت (بهبود و تحول)، س 23، پیاپی 77.
متوسلی، محمود، زینب آیینی، و ژیلا ترابی (1395)، «کنش جمعی؛ مکانیزمی در مسیر توسعۀ کارآفرینی مولد»، فصلنامۀ پژوهشنامۀ اقتصادی، س 16، پیاپی 61.
نوتاش، هادی و دیگران (1398)، «شناسایی شایستگیهای مؤثر بر اعتمادپذیری عامل توسعۀ خوشۀ کسبوکار»، مجلۀ علمی ـ پژوهشی مدیریت سرمایۀ اجتماعی، دورۀ 6، ش 2.
Arnott, D. C. (2007), “Trust–Current Thinking and Future Research”, European Journal of Marketing, vol. 41, no. 9-10.
Barraud-Didier, V., M. C. Henninger, and A. El. Akremi (2012), “The Relationship between Member’s Trust and Participation in Governance of Cooperatives: The Role of Organizational Commitment”, International Food and Agribusiness Management Review, vol. 15, no. 1.
Bstieler, L., M. Hemmert, and G. Barczak (2017), “The Changing Bases of Mutual Trust Formation in Inter-Organizational Relationships: A Dyadic Study of University-Industry Research Collaborations”, Journal of Business Research, vol. 74.
Chathoth, P. K. et al. (2011), “Assessing Dimensions of Organizational Trust across Cultures: A Comparative Analysis of US and Indian Full Service Hotels”, International Journal of Hospitality Management, vol. 30, no. 2.
Hosmer, L. T. (1995), “Trust: The Connecting Link between Organizational Theory and Ethics”, Acal. Management, vol. 20.
Hotte, N., R. Kozak, and S. Wyatt (2019), How Institutions Shape Trust during Collective Action: A Case Study of Forest Governance on Haida Gwaii”, Forest Policy and Economics, vol. 107.
Kazlauskiene, E. and I. Bartuševičiene (2013), “Trust Dimensions in the Business Relationship”, Intellectual Economics, vol. 7, no. 4.
Lewicki, R. J. and B. B. Bunker (1995), “Trust in Relationships: A Model of Trust Development and Decline”, in: Conflict, Coopration, and Justice, B. B. Bunker and J. Z. Rubin (eds.), San Francisco: Jossey-Bass.
Luhmann, N. (1988), “Famility, Confidence, Trust: Problems and Alternative”, in: Trust: Making and Breaking Cooperative Ralations, D. Gambetta Cambridge (ed.), MA: Oxford University Press.
MacDuffie, J. P. (2011), “Inter-Organizational Trust and the Dynamics of Distrust”, Journal of International Business Studies, vol. 42, no. 1.
Mayer, R. C., J. H. Davis, and F. D. Schoorman (1995), “Anintegrative Model of Organizational Trust”, Acad. Manage, Review, vol. 20.
Rooter J. B. (1967), “A New Scale for the Measurement of Interpersonal Trust”, Journal of Personality, vol. 35.
Schilke, O. and K. S. Cook (2013), “A Cross-Level Process Theory of Trust Development in Interorganizational Relationships”, Strategic Organization, vol. 11, no. 3.
Tadesse, G. and G. T. Kassie (2017), “Measuring Trust and Commitment in Collective Actions: Evidence from Farmer’s Marketing Organizations in Rural Ethiopia”, International Journal of Social Economics, vol. 44, no. 7.
Vanneste, B. S., P. Puranam, and T. Kretschmer (2014), “Trust over Time in Exchange Relationships: Metaanalysis and Theory”, Strategic Management Journal, vol. 35, no. 12.
Williamson, O. (1993), “Calculativeness, Trust, and Economic Organization”, Journal of Law Economics, vol. 34.
Zucer, L. G. (1986), “Production of Trust: Institutional Sources of Economic Structure 1840-1920”, Research Organization, Behavioure, no. 8.