احمدی، کیومرث (1397)، مبانی نورولیدرشیپ: رهبری سازمانی براساس علوم اعصاب، تهران: ترمه.
حسینی، سیدمحمدحسین (1397)، «نقدی بر کتاب رویکردهای نظری و عملی تدوین برنامههای درسی در آموزش عالی»، پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی، ش 43.
حسینی، سیدمحمدحسین (1399). «نقدی بر کتاب برنامۀ درسی در دورۀ متوسطه»، پژوهشنامۀ انتقادی متون و برنامههای علوم انسانی، س 10، پیاپی 20.
سمیعی گیلانی، احمد (1392)، نگارش و ویرایش، تهران: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت).
شاکری، المیرا (1400)، الگوی نقش مدلهای ذهنی مدیران در مدیریت ریسک منابع انسانی شرکتهای دانشبنیان، رسالۀ دکتری، تهران: دانشگاه علامه طباطبایی.
صادقی فسایی، سهیلا و ایمان عرفانمنش (1394)، «مبانی روششناختی پژوهش اسنادی در علوم اجتماعی»، راهبرد فرهنگ، پیاپی 29.
صمدی، پروین (1399)، «نقدی بر کتاب روشها و فنون تدریس»، پژوهشنامۀ انتقادی متون و برنامههای علوم انسانی، ش 10.
عبداللهی، حسین (1399)، «نقد و تحلیل محتوای کتاب راهنمای تدریس در دانشگاهها»، پژوهشنامۀ انتقادی متون و برنامههای علوم انسانی، ش 10.
قاسمی، حمید (1399)، «نقد کتاب مبانی بازاریابی ورزشی»، پژوهشنامۀ انتقادی متون و برنامههای علوم انسانی، ش 10.
قدیری، ارژنگ، آندرئاس هابرماشر، و پترس تئو (1395)، نورولیدرشیپ: سهم مغز در رهبری کار و کسب، ترجمۀ حسین وظیفهدوست و پرویز درگی، تهران: بازاریابی.
نوروزی، احد (1395)، بررسی ارتباط شاخصهای الکتروانسفالوگرافی با مهارتهای روانی و اضطراب در ژیمناستیککاران نخبه و غیرنخبه، پایاننامۀ کارشناسی ارشد، تهران: دانشگاه علامه طباطبایی.
همدانی، مصطفی (1393)، «نقد کتاب ارتباطشناسی»، پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی، پیاپی 33.
هوشمند، ریحانه (1397)، تفاوت رهبران استراتژیک تحولگرا و غیرتحولگرا براساس تصویر عصبشناختی با بهرهگیری از نوروساینس، پایاننامۀ کارشناسی ارشد، تهران: دانشگاه علامه طباطبایی.
Badenhorst, C. (2015), Identifying and Managing the Impact of Neuro Leadership during Organisational Change, Master’s Thesis.
Balthazard, P. A. et al. (2012), “Differentiating Transformational and Non-Transformational Leaders on the Basis of Neurological Imaging”, Leadership Quarterly, vol. 23, no. 2.
Becker. W. J., R. Cropanzano, and A. G. Sanfey (2011), “Organizational Neuroscience: Taking Organizational Theory Inside the Neural Black Box”, Journal of Management, vol. 37, no. 4.
Butler, M. J. R. et al. (2016), “How Organizational Cognitive Neuroscience Can Deepen Understanding of Managerial Decision-Making: A Review of the Recent Literature and Future Directions”, International Journal of Management Reviews, vol. 18.
Doppelmayr, M., T. Finkenzeller, and P. Sauseng (2008), “Frontal Midline Theta in the Pre-Shot Phase of Rifle Shooting: Differences between Experts and Novices”, Neuropsychologia, vol. 46, no. 5.
Ghadiri, A., A. Habermacher, and T. Peters (2012), Neuroleadership: A Journey Through the Brain for Business Leaders, Springer Science & Business Media.
Gocen, A. (2021), “Neuroleadership: A Conceptual Analysis and Educational Implication”, International Journal of Education in Mathematics, Science, and Technology (IJEMST), vol. 9, no. 1.
Jack, A. I. et al. (2017), “Pitfalls in Organizational Neuroscience: A Critical Review and Suggestions for Future Research”, Organizational Research Methods, DOI:
10.1177/1094428117708857.
Kuhlmann, N. and C. A. Kadgien (2018), “Neuroleadership: Themes and Limitations of an Emerging Interdisciplinary Field”, Healthcare Management Forum, vol. 31, no. 3, DOI: 10.1177/0840470417747004.
Ringleb, A. and D. Rock (2008), “The Emerging Field of Neuroleadership”, Neuro Leadership Journal, no. 1.
Rock, D. and A. Ringleb (2013), Handbook of Neuro Leadership, Scotts Valley, CA: Create Space Independent Publishing Platform.
Senior, C. et al (2007), “Mapping the Mind for the Modern Market Researcher”, Qualitative Market Research: An International Journal, vol. 10, no. 2.
Teacu, A. M. et al. (2020), “Neuromanagement: The Scientific Approach to Contemporary Management”, in: Proceedings of the International Conference on Business Excellence, vol. 14, no. 1.
Zwaan, L. A., D. Aiken, R. Viljoen (2019), “The Role of Neuroleadership in Work Engagement”, SA Journal of Human Resource Management, vol. 17, no. 1.