خاکی، غلامرضا (1396)، روش تحقیق در مدیریت، تهران: فوژان.
دانائیفرد، حسن (1395)، نهضتهای مدیریتی در بخش دولتی (گذشته، حال، و آینده)، تهران: سمت.
رضی، احمد (1388)، «شاخصهای ارزیابی و نقد کتابهای درسی دانشگاهی»، سخن سمت، پیاپی 21.
قراگوزلو، زهرا، ندا سلیمانی، و محمد آرمند (1396)، «نقد و ارزیابی کتابهای درسی پرکاربرد دانشگاهی رشتۀ علوم ارتباطات براساس استانداردهای کتاب درسی دانشگاهی»، در: مجموعهمقالات اولین همایش ملی نقد متون و کتب علوم انسانی.
قراملکی، احد (1383)، اصول و فنون پژوهش در گسترة دینپژوهی، قم: حوزة علمیۀ قم.
ملکی، حسن (1384)، «شیوۀ طراحی و تألیف کتابهای درسی: بخش پیکره و متن»، سخن سمت، پیاپی 15.
منصوریان، یزدان (1392)، «صد ویژگی کتابهای دانشگاهی کارآمد و اثربخش»، پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی، دورۀ 17، پیاپی 29.
Laketa, S. and D. Drakulić (2015), “Quality of Lessons in Traditional and Electronic Textbooks”, Interdisciplinary Description of Complex Systems: INDECS, vol. 13, no. 1.
Rommel, J. and J. Christiaens (2006), “Beyond the Paradigm Clashes in Public Administration”, Administrative Theory & Praxis, vol. 28, no. 4.
Sikorova, Z. (2011), “The Role of Textbooks in Lower Secondary Schools in the Czech Republic”, IARTEM E-Journal, vol. 4, no. 2.