زبان‌های خارجی
تحلیلی نقادانه بر کتاب Educational Psychology (روان‌شناسی تربیتی)

محمد هادی محمودی

دوره 20، شماره 8 ، آبان 1399، ، صفحه 339-355

https://doi.org/10.30465/crtls.2020.29762.1743

چکیده
  نقد به‌معنای جدا‌کردن خوب از بد و پرداختن به نقاط ضعف و قوت چیزی است. نقد و ارزیابی کتاب‌های آموزشی، به‌عنوان حلقة کوچکی از زنجیرة مراحل و اجزای فرایند آموزش و یادگیری می‌تواند به مخاطبان آثار علمی، به‌ویژه استادان و دانشجویان، برای انتخاب کتاب متناسب با نیازها و علائقشان کمک کند. در این مقاله، ویراست سیزدهم کتاب روان‌شناسی تربیتی ...  بیشتر