قرآن کریم.
اباذری، یوسف (1386)، «هایدگر و علم»، فصلنامة ارغنون، ش 11-۱۲.
پارسانیا، حمید (۱۳۸۳). «تولید علم از منظر کاشفیت و نسبیت»، در: درآمدی بر آزاداندیشی و نظریهپردازی در علوم دینی، قم: مرکز مدیریت حوزة علمیة قم
پیروزمند، علیرضا (1376)، رابطة منطقی دین و علوم کاربردی، تهران: امیرکبیر.
پیروزمند، علیرضا (1386)، قلمرو دین در تعیین مفروضات اساسی، ارزشها، رفتارها و نمادها، قم: دفتر فرهنگستان علوم اسلامی قم.
خاکی قراملکی، محمد رضا (1391)، تحلیل هویت علم دینی و علم مدرن، قم: کتاب فردا.
ژیلسون، اتین (1390)، نقد تفکر فلسفی غرب؛ از قرون وسطی تا اوایل قرن بیستم، ترجمة احمد احمدی، تهران: سمت.
سوفر، گایل (1386)، «هایدگر، انسانگرایی و تفکیک/ تخریب تاریخ»، فصلنامة ارغنون، ش ۱۱-۱۲.
صفایی حائری، علی (1379)، از معرفت دینی تا حکومت دینی، تهران: مؤسسة اطلاعات.
گریفین، دیویدری (1381)، خدا و دین در جهان پستمدرن، ترجمة حمیدرضا آیتاللهی، تهران: آفتاب توسعه.
لیوتار، ژان فرانسوا (1392)، «وضعت پستمدرن: گزارشی دربارة دانش»، در: متنهایی برگزیده از مدرنیسم تا پستمدرنیسم، لارنس کهون، تهران: نشر نی.
میرباقری، سیدمحمدمهدی (1386)، علم، دین، و فلسفه، قم: دفتر فرهنگستان علوم اسلامی.
میرباقری، سیدمحمدمهدی (1389)، گفتارهایی پیرامون تحول در علوم انسانی، قم: مؤسسة فجر ولایت.
نیچه، فردریش (1386)، ارادة قدرت، ترجمة مجید شریف، تهران: جامی.
هایدگر، مارتین (1386)، «عصر تصویر جهان»، فصلنامة ارغنون، ش ۱۱-۱۲.