علوم تربیتی
نقد و تحلیل محتوای کتاب راه‌نمای تدریس در دانشگاه‌ها

حسین عبداللهی

دوره 20، شماره 10 ، دی 1399، ، صفحه 289-307

https://doi.org/10.30465/crtls.2020.5885

چکیده
  مقالۀ حاضر با هدف نقد و تحلیل محتوا و ساختار کتاب راه‌نمای تدریس در دانشگاه‌ها تدوین شده است. روش پژوهش کاوش‌گری انتقادی است. کتاب از بُعد شکلی (امتیازات و کاستی‌ها) و نیز بُعد محتوایی (درون‌ساختاری) موردنقد و تحلیل قرار گرفته است. عمده‌ترین موارد نقد اثر عبارت‌اند از نثر ساده و روان، بیان اهداف کتاب، استفاده از اصطلاحات فنی ساده ...  بیشتر