منابع
ارنشتاین، آلن سی. و فرانسیس پی. هانکینس (1373). مبانی فلسفی، روانشناختی و اجتماعی برنامة درسی، ترجمة سیاوش خلیلی شورینی، تهران: یادوارة کتاب.
تقیپور ظهیر، علی (1376). مقدمهای بر برنامهریزی آموزشی و درسی، تهران: آگاه.
سیلور، جی. گالن، ویلیام ام. الکساندر، و آرتور جی. لوئیس (1378). برنامهریزی درسی برای تدریس و یادگیری بهتر، ترجمۀ غلامرضا خوینژاد، مشهد: آستان قدس رضوی.
طالبزاده نوبریان، محسن و کورش فتحی واجارگاه (1382). مباحث تخصصی برنامهریزی درسی، تهران: آییژ.
فیوضات، یحیی (1385). مبانی برنامهریزی آموزشی، تهران: ویرایش.
گوتک، جرالد (1380). مکاتب فلسفی و آرای تربیتی، ترجمة محمدجعفر پاکسرشت، تهران: سمت.
مهرمحمدی، محمد (1381). برنامة درسی: نظرگاهها، رویکردها و چشماندازها، مشهد: آستان قدس رضوی.
یارمحمدیان، محمدحسین (1377). اصول برنامهریزی درسی، تهران: یادوارة کتاب.