زبان و ادبیات فارسی
آسیب‌شناسی مقولة ویرایش در کتب ادبیات فارسی دورة متوسطه

محمدرضا پاشایی؛ سعید قاسمی پرشکوه

دوره 21، شماره 9 ، آذر 1400، ، صفحه 99-132

https://doi.org/10.30465/crtls.2021.33309.2015

چکیده
  مقولة ویرایش در کتب درسی موضوعی است که با دیدگاه علمی می‌توان به آسیب‌شناسی آن‌ پرداخت. هدف این جستار که ساختار آن از کل به جزء تنظیم و در ذکر شواهد نیز از روش نمونة آماری استفاده شده است بیان برخی مشکلات و کاستی‌ها در حوزة ویرایش کتب درسی فارسی دورة متوسطه به‌عنوان جامعة آماری است و ازآن‌جاکه هرساله گروه تألیف کتب آموزشی در این ...  بیشتر