مدیریت و سیاست‌گذاری
تأملی انتقادی بر مطالعات کاربرد رسانه‌های اجتماعی در سازمان

میثم سام بند؛ علی اکبر فرهنگی؛ فرنوش زنگوئی

دوره 21، شماره 3 ، خرداد 1400، ، صفحه 165-191

https://doi.org/10.30465/crtls.2020.16658.1259

چکیده
  رسانه‌های اجتماعی با توصیفی از ابزارهای برخط مجرایی را برای انتقال یا اشتراک‌گذاری اطلاعات با مخاطبان گسترده مهیا می‌کنند. این رسانه‌ها، با درگیرکردن عوامل انسانی در فرایندهای رویه‌ای و فلسفۀ وجودی یک سازمان، اجتماعی‌سازی سازمان را هدف قرار می‌دهند. بررسی پژوهش‌های انجام‌شده، در نسبیت رابطۀ رسانه‌های اجتماعی و ارتباطات ...  بیشتر