زبان و ادبیات فارسی
نگاه انتقادی به سرفصل درس «نگارش خلاق» دانشگاه فرهنگیان

فاطمه جعفری کمانگر

دوره 22، شماره 3 ، خرداد 1401، ، صفحه 145-161

https://doi.org/10.30465/crtls.2021.32176.1940

چکیده
  سرفصل درسی به‌عنوان راه‌نما و تعیین‌کنندۀ خط‌مشی هر درس درکنار راه‌بردها، فنون، و روش‌های تدریس نقش مهمی را در رسیدن به اهداف و شایستگی‌های آن درس ایفا می‌کند. «نگارش خلاق» یکی از دروس عمومی مختص دانشگاه‌ فرهنگیان است که با هدف ایجاد توانایی نگارش روان و خلاقانه در برنامۀ درسی این دانشگاه گنجانده ‌شده‌ است و انتظار ‌می‌رود ...  بیشتر