• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

پژوهش‌نامه انتقادی متون و برنامه‌های علوم انسانی

  1. صفحه اصلی
  2. فهرست مقالات

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

اعتبار نشریه

فرایند پذیرش مقالات

بانک ها و نمایه نامه ها

همکاری با انجمن

هزینه انتشار مقاله

اطلاعات آماری نشریه

پرسش‌های متداول

اخبار و اعلانات

پیوندهای مفید

مقالات آماده انتشار
شماره جاری
دوره 22 (1401)
دوره 21 (1400)
دوره 20 (1399)
دوره 19 (1398)
دوره 18 (1397)
دوره 17 (1396)
دوره 16 (1395)
دوره 15 (1394)
شماره 37
شماره 36
شماره 35
شماره 34
دوره 14 (1393)
دوره 13 (1392)
دوره 12 (1391)
دوره 11 (1390)
دوره 10 (1389)
دوره و شماره: دوره 15، شماره 36، آبان 1394 
تعداد مقالات: 11

پرورش توانش بینا‌‌فرهنگی کتاب در پراسپکت یک بر اساس دیدگاه معلمان زبان ‌‌انگلیسی به منزلة زبان خارجی

محمد احمدی‌صفا؛ مجتبی فراهانی

صفحه 1-21

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 210.74 K
بررسی و نقد کتاب انگلیسی پایة هفتم از دیدگاه مدل تحولی ـ تفاوت‌های فردی مبتنی بر ارتباط

رضا پیش‌قدم؛ زهرا رستمی

صفحه 23-38

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 941.82 K
بررسی و نقد مؤلفه‌های فرهنگی و هویتی کتاب انگلیسی دورة اول متوسطه (هفتم)

سعید رضایی؛ اشکان لطیفی

صفحه 39-52

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 147.43 K
بررسی و نقد کتاب زبان انگلیسی هفتم بر مبنای دستور نقش‌گرای نظام‌‌مند هلیدی

احمد رمضانی؛ آتوسا رستم‌بیک تفرشی

صفحه 53-68

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 348.15 K
بررسی و نقد کتاب «زبان انگلیسی پایه هفتم» از دیدگاه طرح درس فعالیت‌محور

امیر زندمقدم؛ آریا رحیمی گل‌خندان

صفحه 77-104

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 262.92 K
بررسی و نقد کتاب «زبان انگلیسی پایۀ اول دورۀ اول متوسطه» با تکیه بر جنبه های تحلیل گفتمان انتقادی: نمود جنسیت و قدرت

حسن سودمند افشار

صفحه 105-132

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 286.91 K
تجزیه و تحلیل فرهنگی تصاویر کتاب «زبان انگلیسی پایه هفتم» از منظردانش آموزان ترک،فارس و کرد(کرمانج)

سید محمدرضا عادل؛ فاطمه طالبیان

صفحه 133-158

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 412.09 K
بررسی و نقد کتاب زبان انگلیسی پایة اول دورة اول متوسطه (هفتم) بر اساس مدل سیزر و باشتورکمن

پرویز علوی‌نیا؛ مریم زین‌العابدینی

صفحه 159-177

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 317.5 K
بررسی و نقد کیفی کتاب زبان انگلیسی پایة اول دورة اول متوسطه (هفتم) با تأکید بر روش‌شناسی آموزش زبان خارجی

محمدهادی محمودی؛ محمد مرادی

صفحه 179-196

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 317.74 K
بررسی و نقد کتاب «انگلیسی هفتم» از منظر مهارت دستورِی: ارزیابی تغییرها

عزیزالله میرزایی؛ فرزانه طاهری

صفحه 197-214

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 500.93 K
کاربرد هوش‌های چندگانه در کتاب جدید «زبان انگلیسی دوره اول متوسطه»

اسمعیل ‌علی سلیمی؛ یونس تاسه

صفحه 215-230

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 325.8 K
  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • استخراج به پایگاه‌های علمی
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

  • پژوهشنامه انتقادی متون در فهرست نشریات هسته پایگاه استنادی ... 1400-06-12
  • اختصاص «رتبه الف» به نشریه پژوهشنامه انتقادی متون ... 1400-05-01
  • مقالات برگزیده و شایسته تقدیر در هفدمین جشنواره نقد کتاب ... 781-01-0-880
  • مقالات برگزیده در جشنواره نقد کتاب سال 98 1398-09-27
  • مقالات برگزیده در جشنواره نقد کتاب سال 97 1397-11-02

دسترسی به مقالات نشریه علمی «پژوهشنامه انتقادی متون و برنامه‌های علوم انسانی» آزاد (Open Access) است.

ماه‌نامه «پژوهشنامه انتقادی متون و برنامه‌های علوم انسانی» تحت مجوز بین‌المللی Creative Commons Attribution NonCommercial-ShareAlike 2.0 Generic (CC )  ( مجوز کریتیو کامنز تخصیص 4.0 بین‌المللی ) فعالیت می نماید.

 

 

ماه‌نامۀ «پژوهش‌نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی» خود را ملزم به رعایت اصول ارزش‌های اخلاق حرفه‌ای می‌داند. اگر چه این مجله هنوز به عضویت قطعی کمیته بین‌المللی اخلاق در انتشار (COPE) در نیامده است ولی با احترام به قوانین اخلاق در نشریات، تابع قوانین (COPE) می باشد و از آیین نامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثار علمی پیروی می نماید.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب