• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

پژوهش‌نامه انتقادی متون و برنامه‌های علوم انسانی

  1. صفحه اصلی
  2. فهرست مقالات

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

اعتبار نشریه

فرایند پذیرش مقالات

بانک ها و نمایه نامه ها

همکاری با انجمن

هزینه انتشار مقاله

اطلاعات آماری نشریه

پرسش‌های متداول

اخبار و اعلانات

پیوندهای مفید

مقالات آماده انتشار
شماره جاری
دوره 22 (1401)
دوره 21 (1400)
دوره 20 (1399)
شماره 12
شماره 11
شماره 10
شماره 9
شماره 8
شماره 7
شماره 6
شماره 5
شماره 4
شماره 3
شماره 2
شماره 1
دوره 19 (1398)
دوره 18 (1397)
دوره 17 (1396)
دوره 16 (1395)
دوره 15 (1394)
دوره 14 (1393)
دوره 13 (1392)
دوره 12 (1391)
دوره 11 (1390)
دوره 10 (1389)
دوره و شماره: دوره 20، شماره 10 - شماره پیاپی 86، دی 1399، صفحه 1-417 
تعداد مقالات: 19

نقدی بر کتاب پژوهش و نگارش کتاب درسی

محمد آرمند

صفحه 1-16

10.30465/crtls.2020.5872

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 501.18 K
نقدی بر کتاب برنامۀ درسی در دورۀ متوسطه

سیدمحمدحسین حسینی

صفحه 17-43

10.30465/crtls.2020.5873

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 320.01 K
بررسی و نقد کتاب الگوهای آموزشی در تربیت بدنی

محسن حلاجی

صفحه 45-70

10.30465/crtls.2020.5874

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 329.24 K
علوم انسانی در سپهر نسل سوم دانشگاه تحلیلی پدیدارشناسانه بر موانع علوم انسانی کارآفرین

فاطمه خوشنویسان؛ عباس عباس پور؛ نعمت الله فاضلی؛ محمدرضا نیستانی

صفحه 71-96

10.30465/crtls.2020.17725.1281

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 321.01 K
نقدی بر کتاب نظام‌های همکاری در کتاب‌خانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی

حمیدرضا رادفر؛ مریم سلامی؛ سولماز نوری

صفحه 97-117

10.30465/crtls.2020.33429.2020

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 253.99 K
نقدی بر کتاب متون زبان انگلیسی در رشتۀ مدیریت آموزشی (رشتۀ علوم تربیتی)

ویدا رحیمی نژاد

صفحه 119-142

10.30465/crtls.2020.5877

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 285.62 K
نقدی بر کتاب موک‌ها طراحی، کاربرد و مدل‌های کسب‌وکار

محمدعلی رستمی نژاد

صفحه 143-164

10.30465/crtls.2020.5878

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 313.39 K
نقد کتاب پروژه‌های چندرسانه‌ای در آموزش: طراحی، تولید، و ارزش‌یابی

حسین زنگنه؛ زهرا بهرامی

صفحه 165-186

10.30465/crtls.2020.5879

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 288.12 K
نقد کتاب مهارت‌های آموزشی و پرورشی (روش‌ها و فنون تدریس)

بتول سبزه

صفحه 187-206

10.30465/crtls.2020.28465.1661

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 286.27 K
نقدی بر کتاب اخلاق حرفه‎ای در کتاب‌داری و اطلاع‎رسانی

مهدی شقاقی

صفحه 207-227

10.30465/crtls.2020.5881

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 260.34 K
نقدی برکتاب مدیریت آموزشی: تئوری، تحقیق، و کاربرد

ناصر شیربگی

صفحه 229-246

10.30465/crtls.2020.5882

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 271.04 K
نقدی بر کتاب روش‌ها و فنون تدریس

پروین صمدی

صفحه 247-265

10.30465/crtls.2020.5883

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 533.53 K
نقد کتاب گرافیک درخدمت یادگیری دستورالعمل‌های علمی برای برنامه‌ریزی، طراحی، و ارزیابی نمودهای بصری در مواد آموزشی

سکینه طالبی؛ محمدرضا نیلی احمدآبادی

صفحه 267-287

10.30465/crtls.2020.24389.1492

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 292.59 K
نقد و تحلیل محتوای کتاب راه‌نمای تدریس در دانشگاه‌ها

حسین عبداللهی

صفحه 289-307

10.30465/crtls.2020.5885

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 439.23 K
بررسی و نقد کتاب آیا آموزش می‌تواند جامعه را تغییر دهد؟

علیرضا عصاره؛ علی راهبر

صفحه 309-325

10.30465/crtls.2020.5886

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 240.9 K
نقدی بر کتاب معرفت‌شناسی علم‌سنجی

غلامرضا فدائی

صفحه 327-341

10.30465/crtls.2020.5887

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 212.73 K
نقد کتاب مبانی بازاریابی ورزشی

حمید قاسمی

صفحه 343-365

10.30465/crtls.2020.26184.1580

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 424.62 K
نقدی بر کتاب پردازش زبان طبیعی و بازیابی اطلاعات

مرتضی کوکبی

صفحه 367-397

10.30465/crtls.2020.5889

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 923.69 K
ارزش‌یابی عملکرد شورای بررسی متون در توسعۀ فرهنگ نقد متون و کتب علوم انسانی براساس اسناد بالادستی شورا

حسین مقیسه؛ اسمعیل کاوسی؛ عبدالرحیم رحیمی

صفحه 399-417

10.30465/crtls.2020.5890

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 586.65 K
  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • استخراج به پایگاه‌های علمی
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

  • پژوهشنامه انتقادی متون در فهرست نشریات هسته پایگاه استنادی ... 1400-06-12
  • اختصاص «رتبه الف» به نشریه پژوهشنامه انتقادی متون ... 1400-05-01
  • مقالات برگزیده و شایسته تقدیر در هفدمین جشنواره نقد کتاب ... 781-01-0-880
  • مقالات برگزیده در جشنواره نقد کتاب سال 98 1398-09-27
  • مقالات برگزیده در جشنواره نقد کتاب سال 97 1397-11-02

دسترسی به مقالات نشریه علمی «پژوهشنامه انتقادی متون و برنامه‌های علوم انسانی» آزاد (Open Access) است.

ماه‌نامه «پژوهشنامه انتقادی متون و برنامه‌های علوم انسانی» تحت مجوز بین‌المللی Creative Commons Attribution NonCommercial-ShareAlike 2.0 Generic (CC )  ( مجوز کریتیو کامنز تخصیص 4.0 بین‌المللی ) فعالیت می نماید.

 

 

ماه‌نامۀ «پژوهش‌نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی» خود را ملزم به رعایت اصول ارزش‌های اخلاق حرفه‌ای می‌داند. اگر چه این مجله هنوز به عضویت قطعی کمیته بین‌المللی اخلاق در انتشار (COPE) در نیامده است ولی با احترام به قوانین اخلاق در نشریات، تابع قوانین (COPE) می باشد و از آیین نامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثار علمی پیروی می نماید.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب